قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

پـــــــــــــــــــروانه هـــــــــــا
حـــــــــــیاط خــلوتـــــــــــــــــ
هــمه چـی از هــمه جـا

شاعر : حسین صفا

شال و کلاه کن آسمون خیسه

چترتو وا کن گریه بارونه

حال وهوای برگ ریزون چشمامو

پاییزم نمیدونه ...

پروانه ها وقتی که میسوختن

تقدیرتو دوختن به تقدیرم

هر وقت دلت میگیره میسوزم

هر وقت دلت میسوزه میمیرم !

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم

دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم

محبوب من چشمات به من میگن

روز جدایی خیلی نزدیکه

میری نمیدونی که دور از تو ...

دنیام چقد غمگینو تاریکه

دنیای من تاریک و غمگینه

بار جدایی خیلی سنگینه

هر کس که از حالم خبر داره

از شونه هام این بارو برداره

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم

دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 15:9 :: نويسنده : فرهاد گلستانی

درباره وبلاگ

بنام اونی که اگه حکم کنه همه محکومیم .... سلام دوست عزیز به وبلاگ من خوش اومدی امیدوارم که از این وبلاگ و مطالبش بهره و لذت کافی رو ببری راســـــتی نــــــــــــــــــــــــــــظـــــــــــــــــــــــــــــــر یادت نره باتشکر از حضور گرمت فرهاد گلستانی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حیــاطـــ خـلــوتـــــــ و آدرس tarafdar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 55663
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



Rima tools